Termeni si Conditii

  1. Informatii generale:

Compania care administreaza site-ul https://www.homewish.ro, denumit in continuare Homewish, este S.C. DEMCOM PLUS S.R.L.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Homewish isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.

Informatii despre companie:

SC DEMCOM PLUS SRL

Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J5/1050/2015

Sediul Social: Str. Piata Nucetului nr 11, Oradea, Bihor

Cod Fiscal: RO 34731757

E-mail: contact@homewish.ro

  1. Dreptul de autor

Continutul site-ului Homewish.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date este proprietatea Homewish si a furnizorilor sai si este aparat de Legea dreptului de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Homewish a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Va rugam sa sesizati orice incalcare a drepturilor de autor observata pe site-ul www.homewish.ro prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@homewish.ro

  1. Produse si servicii

Produsele sunt oferite in forma in care vin de la producator si, de asemenea, in limita stocului disponibil. Homewish nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate, acest fapt fiind responsabilitatea furnizorilor sai de produse si servicii, pentru care Homewish actioneaza ca si intermediar.

Pentru a afla mai multe detalii despre produse va rugam sa consultati sectiunea „ DESCRIERE ” aflata alaturi de imaginea fiecarui produs. In cazul in care aveti intrebari suplimentare va rugam sa ne contactati prin e-mail: contact@homewish.ro .

Homewish monitorizeaza cu atentie preturile si produsele pentru a păstra acuratețea informațiilor de pe site, acesta isi rezerva dreptul de a modifica orice pret afisat gresit din unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot apărea, precum și în cazul în care modificările sunt cerute de legile aflate în vigoare. Homewish isi rezerva dreptul de a anula unele comenzi ale produselor care fac obiectul unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice.

De asemenea fotografiile produselor au caracter informativ și pot conține accesorii care nu sunt incluse în pachetele standard.

Preturile prezentate includ TVA si se refera intotdeauna la pretul pe bucata/set, insa acestea nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres acest lucru.

  1. Plata produselor

 

  1.  PLATA RAMBURS 

Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va efectua ramburs la primirea coletului. Cumpărătorul va achita contravaloarea comenzii în numerar, integral, la primirea coletului, reprezentantului firmei de curierat care livrează comanda.

* In unele situatii, pentru produsele care au disponibilitate „La Comanda„ – ne rezervam dreptul de a solicita clientului plata unui avans de 50% din valoarea comenzii, situatie care va fi comunicata dupa stabilirea si acordul termenului de livrare de comun acord.

       2. PLATA CU CARDUL

Stim cat de important este confortul platilor electronice, simple și rapide, de aceea comenzile plasate pe site-ul nostru se pot achita prin plata cu cardul. NETOPIA Payments este procesatorul de plati prin care se proceseaza comenzile plasate cu plata cu cardul pe site-ul nostru.

       3. PLATA PRIN BANCA

La  finalizarea comenzii pe site-ul nostru, contul bancar va fi afisat. Se realizeaza plata direct in contul societatii noastre.

       4. PLATA IN RATE

Sistemul de finantare pentru cumparaturi, direct la plasarea comenzii iti permite sa platesti in rate, fara drumuri la banca. La finalizarea comenzii alege ca modalitate de plata prin TBI Pay – plata in rate si vei fi redirectionat către tbibank.ro pentru finalizarea comenzii. 

       5. PLATA CU CRYPTO

Achizitionezi mobilierul tau preferat cu crypto. Realizeaza plata produselor cu crypto prin Utrust. Utrust este o solutie de plati cripto care ofera conversie instantanee in numerar pentru plati efectuate cu criptomonede. Platforma ofera securitate pentru consumator si pentru comerciant. Selecteaza plata prin Utrust – plata cu Crypto si vei fi redirectionat catre modulul Utrust.

Obiectivul prinicpal Utrust este de a oferi securitate tranzactionala si in acelasi timp tranzactii rapide. Utrust isi propune sa protejeze cumparatorii si vanzatorii prin faptul ca fiecare plata este sustinuta de mecanisme de protectie sigure si rapide, astfel incat puteti face cumparaturi cu incredere.

 

  1. Livrarea produselor

Livrarea produselor Homewish se face oriunde in tara. Livrarea produselor se poate efectua prin firma de curierat cu care Homewish a incheiat contracte de colaborare.

Pretul produselor afisate pe site-ul www.homewish.ro nu include taxele de livrare. Astfel, costul transportului este de 19 lei.

Pentru comenzile care depasesc 300 de lei, transportul este gratuit.

Daca localitatea de destinatie nu se afla in zona de acoperire a firmei de curierat, la taxa de transport de 19 RON (pentru comenzile mai mici de 300 RON) se adauga kilometri suplimentari. Acestia reprezinta numarul de kilometri parcursi din cel mai apropiat sediu al firmei de curierat pana la localitatea de destinatie. Tariful pentru kilometrii suplimentari este de 1 RON/KM. Clientul are posibilitatea sa ridice comanda dintr-un sediu al firmei de curierat si in acest caz nu se mai percepe taxa de kilometrii suplimentari. Intotdeauna, in cazul localitatilor cu kilometri suplimentari va vom comunica inainte, iar dumneavoastra veti decide daca doriti sa mentineti si sa procesam comanda.

Livrarea normală pe teritoriul României, se va efectua în termen de 3-5 zile lucrătoare de la recepționarea comenzii pentru produsele din stoc. Pentru produsele „La comanda”, termenul de livrare poate fi mai mare, in functie de stocul furnizorului.

In ceea ce priveste livrarea comenzilor plasate pe site-ul nostru, indiferent de mijlocul prin care se face livrarea produselor – firma de curierat/transportator, se considera ca si livarare finalizata cel mai apropiat loc fata de adresa de livrare specificata de client unde poate avea acces un mijloc de transport. Livrarea se va considera ca fiind finalizata langa masina de livrare. Cumparatorului ii revine responsabilitatea transportului de la masina in locuinta sa. Livratorul nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea si manipularea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manipularea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda. De asemena in cazul unui retur, responsabilitatea de a duce produsul/produsele la masina care ridica returul, ramane a clientului.

In cazul in care livratorul doreste sa faca livrarea, iar clientul refuza sa-si asume responsabilitatea de a transporta comanda in locuinta si in fapt se refuza receptia bunurilor, costul de retur pentru produs/produse va fi suportat de catre client.

 

  1. Politica de confidentialitate

Accesarea site-ului Homewish implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de S.C.DEMCOM PLUS SRL. tratează toate datele personale primite drept confidențiale și le folosește exclusiv pentru operarea comenzilor și scopuri legate de cumpărare.

Scopurile prelucrarii acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte de marketing, informarea despre promotiiile Homewish sau despre orice alte promotii sau activitati desfasurate de Homewish prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, telefon, SMS, etc.). De asemenea utilizatorul se poate dezabona de la acest serviciu oricând dorește. Furnizarea acestor date se face în mod voluntar. În cazul în care nu mai doriți ca Homewish să folosească datele Dvs. personale pe viitor, vă rugăm să ne trimiteți o notificare în acest sens pe adresa de e-mail contact@homewish.ro

Datele personale ale Cumpărătorilor nu vor fi dezvăluite niciunei terțe părți, cu excepția subcontractorilor (de ordin logistic etc), necesare pentru completarea comenzii.

Homewish certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

  1. Politica de returnare

Cumparatorul are dreptul sa returneze produsul/produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea acestora, fara penalitati si fara a mentiona motivul, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor incheiate la distanta. Termenul curge de la data la care a intrat in posesia fizica a produselor. Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier.

Orice reclamatie privind un defect, o neconcordanta sau o eroare de fabricatie trebuie sa fie facuta in termen de 48H de la receptionarea produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. In functie de dorinta clientului, daca S.C. DEMCOM PLUS S.R.L. nu va inlocui produsul returnat cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in maxim 14 zile de la data in care se mentioneaza decizia de returnare. Suma inapoiata nu include costurile initiale de transport.

RETURUL PRODUSELOR CONFORME

In cazul in care produsele sunt noi si nefolosite, nu prezinta defecte, sunt conforme, costul transportului de retur va fi suportat de catre client. De asemenea, responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

In cazul in care produsul care este returnat ajunge deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsa si nu poate fi revândut ca si produs nou, se va aplica o taxa echivalenta cu diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat, iar aceasta va fi comunicata clientului ulterior, dupa ce produsul ajunge in depozitul nostru si sunt constatate defectiunile. Noi vom face dovada diminuării valorii produselor prin poze si procesul verbal primit de la curier.

Costul de retur este suportat de catre cumparator, conform legislatiei in vigoare .

Daca adresa de preluare nu se afla in zona de acoperire a firmei de curierat, la taxa de transport se adauga kilometri suplimentari.  Tariful pentru kilometrii suplimentari este de 1,3 RON/KM.

ATENTIE: PRODUSELE CARE SUNT IN MOD CLAR PERSONALIZATE, AU FOST SPECIAL CONFECTIONATE PENTRU DVS. ( DIMENSIUNI, CULOARE, MATERIAL ETC.) CONFORM ARTICOLULUI 16 PUNCTUL C DIN ORDONANTA DE URGENTA NR. 34/2014, NU SE POT RETURNA.

RETURNAREA PRODUSELOR CU DEFECT

Chiar daca produsele ajunse la client prezinta defecte de fabricatie/aparute in urma transportului, produsele trebuie returnate in stare buna, exact asa cum au fost receptionate de catre client (insotite de toate documentele, elementele, accesoriile originale). Acesta trebuie sa se asigure ca sunt ambalate corespunzator pentru transportul de retur fiind responsabil în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora pe transportul de retur asigurandu-se ca produsul nu va ajunge la noi cu alte defecte fata de cele sesizate initial.

Pentru a returna produsele, e suficient sa ne informati de intentia dvs, trimitand un mail la contact@homewish.ro. In cel mai scurt timp un consultant va va contacta pentru a procesa cererea dvs. Vom solicita firmei de curierat ridicarea produselor de la adresa mentionata de dumneavoastra. Pe tot parcursul procesului de retur, consultantul nostru va va furniza toate detaliile necesare astfel incat intregul proces de retur sa fie usor si rapid.

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data anuntarii deciziei de returnare, in contul bancar oferit de către client in e-mailul de returnare.

Reglementari legale pentru solutionarea reclamatiilor.

www.anpc.ro

Orice dispută de orice fel care ar putea să apăra între utilizatori și administratorii Homewish, conflicte sau neintelegeri se va incerca rezolvarea pe cale amiabila, iar daca aceasta nu se va putea realiza sau nu va fi posibila, atunci conflictul va fi solutionat in instanta in conformitate cu legile romane in vigoare.

De asemenea orice reclamații din partea Cumpărătorilor vor fi adresate în scris la adresa contact@homewish.ro pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.